sâmbătă, 2 august 2008

AMERICA!! AMERICA!!

Am ramas cu multe dupa scurta mea excursie pe litoralul romanesc din aceasta vara. Dar cel mai tare mi-a placut concertul lui Ovidiu Lipan Tandarica! Bineinteles ajutat de prietenii sai. Cel mai important dintre ei, Stelu' Enache, care face diferenta cu vocea lui. Oricum o trupa impresionanta, capabila sa faca show. Si pentru ca se vede de la o posta ca oamenii au o cultura muzicala. Nu fac muzica dupa ureche, ca manelistii! Ovidiu Lipan Tandarica dirijeaza exceptional aceasta trupa. Am postat mai jos o piesa care mie mi-a placut foarte tare si in care s-au implicat toti. Sunt cateva imagini pe care am reusit sa le filmez, asa cum am putut, in aglomeratie. De fapt e o piesa... America se cheama. Tare de tot!!



OVIDIU LIPAN TANDARICA & STELU' ENACHE - America
Vezi mai multe video din Muzica »

Niciun comentariu: