sâmbătă, 24 februarie 2007

KANAL D...TELEVIZIUNE CU IZ DE SHAORMA


Ziceam ca o sa postez subiecte de tot felul din mass-media. Au intrat pe piata de cateva zile turcii de la Dogan. Bine, bine. Cata frunza, cata iarba... Se asteptau la o lovitura puternica pe piata, au bani, si-au luat oameni grei care sa conduca..., insa pe piata romaneasca, deja inundata de televiziuni e greu sa rupi gura targului.
Inclin sa cred ca acest KANAL D nu e deloc o lovitura pe piata media. Miliardele nu cred ca pot fi transformate usor in imagine.
Si in televiziune e ca in fotbal - daca nu joci cum trebuie, niciodata nu o sa ajungi sus.
Prima lovitura pe care turcii incearca sa o dea e legata tocmai de fotbal. Meciurile tari din prima liga pot duce la o crestere a imaginii postului.
Nu acelasi lucru, spun eu, se va intampla si cu vedetele. Staruri apar in Romania.... hai sa folosesc un sablon batranesc - ca ciupercile dupa ploaie. Unele se pierd, altele vin tare din urma...

Asa intuiesc eu miscarile..si aici ma refer in primul rand la Vacanta Mare si la vedetele din serialul La Bloc. Plecarea in masa de la PRO TV n-a adus nicio pierdere. Poate doar TEO.

Deocamdata Vacanta Mare s-a mutat de la un rating mare de la PRO TV - la unul infinit mai mic.
Ori lumea nu cunoaste inca postul, ori s-a saturat pana in gat de glumele "Vacanta Mare". Gluma se ingroasa. Postul va merge, cred, 4-5 ani pe minus. Ori turcii nu cred ca sunt dispusi sa investeasca miliarde, doar de dragul de a pierde.

Si...apropos...acum sa fim seriosi..nu cred ca se vor impune cu multimea de emisiuni - kitch. Deja piata e inundata de asa ceva - la Antena 1, in primul rand.

Dar cum shaorma este mancarea preferata a romanilor...poate ca turcii vor reusi sa schimbe gustul romanului si in materie de televiziune.
De baclavale...suntem satui.

Un comentariu:

Anonim spunea...

bravo,frate, asa e:o televiziune"de cacat"