sâmbătă, 16 februarie 2008

BOB SINCLAIR... IL STITI????

Am ascultat atent un interviu al lui Bob Sinclair la Radio Contact Belgia... nimic surprinzator, pana am apucat sa-i vad fata! Niciodata n-am fost interesat de cum arata Bob Sinclair, desi i-am ascultat mereu cu placere melodiile. Dar si cand am vazut cum arata ....am ramas total surprins!!!!
Christophe Le Friant este numele lui adevarat si este un francez... care, dupa parerea mea, arata ca un inginer, nicidecum ca un producator muzical! Si de talia la care a ajuns!!
De el am auzit acum vreo 5-6 ani, cand a cucerit Europa cu piesa "The Beat Goes On"! Numai ca nici macar asta nu anunta ce va urma! O pleiada de hituri care au atras multe, multe urechi! Cine nu stie sa fredoneze azi, World Hold On... sau cine n-a danasat niciodata pe "Love Generation"?!
AICI MAI JOS IATA FATA CREATORULUI, PRODUCATOR, DJ SAU REMIXER - BOOOOOB SINCLAIRRRRRRRRR!!!







Niciun comentariu: