joi, 17 martie 2011

BACK...

De cand n-am mai scris pe blog (aproape 9 luni!)multe lucruri s-au "nascut" prin romanica si nu numai! Nationala lui Lucescu, Florescu @ Chivu company inca n-a reusit sa castige vreun meci, Monica a divortat de Virinel, Pepe s-a despartit de Zavoranca, a venit tsunami-ul peste japonezi, iar acum si norul nuclear, ultima emisiune importata de PRO, Romanii au Talent, rupe in audiente, colegul de media Huidu a avut un accident teribil la schi (sper sa-si revina cat mai repede!), s-a mai deschis un post de radio cu muzica foarte buna - Music FM (pacat ca se prinde doar in Bucuresti!), Steaua si CFR s-au facut de ras prin Europa..., Otelul e iute in campionat - lider, Boc si Basescu tot anunta iesirea din criza, dar n-o simte nimeni, benzina s-a scumpit cu aproape un leu, Steaua a schimbat 5 antrenori (si de asta m-am grabit sa scriu sa nu apara si al 6-lea), Lady Gaga a anuntat ca lanseaza pe piata parfumul cu aroma de sange si sperma, dar si inghetata cu lapte matern, Roxette si Bon Jovi s-au gandit sa treaca si prin Romania, noul stadion national e aproape gata, s-au mai deschis vreo doua mall-uri in Bucuresti, audienta Digisport n-a crescut :)), a mai aparut un canal de sport - Dolce la care nu se uita chiar nimeni, Dodel a schimbat doua bombe, Borcea a fost otravit cu mercur, euro a crescut cat sa-ti dea palpitatii la inima, etc! Astea mi-au venit in cap
Si nu in ultimul rand... eu am mai imbatranit!

Niciun comentariu: