marți, 22 martie 2011

DE CE NU...

- o sa merg eu niciodata la un concert Horia Brenciu. Pentru ca nu pot asculta hituri "RO-Bingo"! Pentru ca nu are voce. Chiar daca am inteles ca face spectacol pe margine. Si nu in ultimul rand, poate si pentru ca nu sunt femeie sa-l inteleg :))

- ma voi uita la Bosnia - Romania. Pentru ca nu ma intereseaza! N-am mai vazut un meci al Romaniei de la Euro 2008. Mi se pare o natiune plictisitoare si plictisita.
Meciul cu Franta l-am ascultat la radio jucand remi! Tocmai Remy a dat gol! Hahaha!!!

- nu ma intereseaza ce fac Irinel, Monica, Pepe si Oana. Pentru ca sunt personaje care n-au facut nimic sa ajunga mari. Doar sex si scandal. Vorba reclamei - "pe ziarele astea sa tai tu ceapa!!!"

- tin cu Steaua ca jumatate (poate si mai bine!) dintre romani! Pentru ca tin cu Craiova! :)) Si o sa tin cu ei si in B la anu'

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tare