sâmbătă, 22 decembrie 2012

I LOVE THE 90'S...

 
  Iubesc eu hiturile din anii 90... Dar romanii mi-au demonstrat aseara ca sunt capabili sa strice orice e frumos. Sa distruga orice spectacol. Sa isi bata joc de oameni. Sa ia la misto platitorii de bilete! (aseara n-am fost printre platitori pentru ca am avut parte de o "pomana"!)
Eu am fost cu pomana... ei (organizatorii) porcii!
De ce...
- pentru ca in loc de 10 trupe au aparut doar 6! (Culture Beat, Ice MC, Fragma, London Beat s-au evaporat pe drum, fara sa dea cineva vreo explicatie)
- pentru ca in loc de MC George Vintila am avut parte de nesuferitul Mitoseru!
- pentru ca Animal X, in loc sa cante hiturile asa cum au fost la vremea lor au deschis seara cu o reprezentatie groteasca pe ritmuri rock (oribil canta!!), din care n-a inteles nimeni nimic. Baietii au stricat ritmurile anilor 90 si mie seara!
- pentru ca pauzele intre trupe erau si de 20 de minute (va dati seama ce organizare varza!)
- pentru ca scena era mai mult decat banala
- pentru ca nu exista niciun cos de gunoi in sala sau in afara ei... si toata lumea, evident, arunca pe jos!

 Au fost si mici plusuri. Hai sa zic ca sunetul a fost acceptabil, pentru un concert de la care nu s-a vrut mai mult. Sa zic ca DJ-ul a ales bine piesele din pauze. Ca berea la pahar n-a fost chiar apa chioara!
Ca Snap si C&C Music Factory m-au ridicat de pe scaun!

Torusi, m-as fi ofticat teribil sa platesc aproape 4 milioane pe 2 bilete si sa fiu pacalit in halul asta! Probabil as fi mers pana la OPC! Platitorii de bilete n-au fluierat, n-au facut scandal! La final doar injurau printre dinti PROFM-ul si MTV-ul, ca si-au batut joc (aici trebuie sa fac o precizare. Nu MTV-ul si PROFM-ul au organizat concertul... au fost doar parteneri media, care sa promoveze show-ul! Oranizatorii au fost altii.. Profi sigur nu!)

Un comentariu:

Adi spunea...

Si mie imi plac hiturile anilor '90.

securitate it