miercuri, 12 decembrie 2012

LISTA MEA DE MUZICI BUNE...

Vin sarbatorile, asa ca am zis sa scot si eu din tolba Mosului niste muzici bune.
10. SKUNK ANANSIE - I Belived In You (aveti grija sa nu va cada bradul, daca o dati prea tare in boxe!!!)


9. LADY GAGA - Paparazzi (imi place mie cum canta Gaga piesa asta...live!!!) 8. MADONNA - Secret (de pe vremea cand lumea avea fantezii cu blonda asta senzuala. Am vazut si eu un cm de Madonna la Bucuresti... de la 1000 de km nu mi-am dat seama daca mai arata bine sau nu!) 7. THE PLATTERS - Blue Christmas (Hai si cu ceva de Craciun! Trebuie sa va placa... Era odata si un Mos Craciun ALBASTRU...care impartea cadouri. Pe la U Craiova. Era... :(( )


6. WESTLIFE - You Raised Me Up (o piesa care se canta... de ani buni! Varianta asta chiar e una reusita...)


5. AMY MACDONALD - This Pretty Face (ce piesa vesela.... suna super super bine si live!)


4. HEART - All I Wanna Do Is Make Love To You (incercati si varianta asa acoustic - suna betoooonnn!!)


3. LADY ANTEBELLUM - Need You Now (ce bine suna live... piesa asta il linisteste si pe Mos Craciun!!)


2. PINK - Try (dintre piesele noi, asta suna cel mai bine. Parerea mea, numai a mea!!! Asta sigur n-ati mai vazut-o... clipul jucat live pe scena!! E tare nu?!) 1. SAVAGE GARDEN - To The Moon And Back (va ramane tot timpul piesa mea preferata. O fi Darren Hayes homo, dar are o voce... da-l naibii!!)

Niciun comentariu: