miercuri, 1 august 2007

BATALIA PE TRANSMISII TV

mi-a trecut asa prin cap sa fac topul Ligii I la transmisii TV, pentru ca se tot lauda Mitica de la Liga ca la anu vinde drepturile pe 20 de milioane de euro. Ca o comparatie va spun ca anul asta au costat doar 8 milioane. Dar Mitica este genul de om care vinde gogosi la coltul strazi, la pret dublu. Se crede mai negustor decta Tache, Ianche sau Cadar.
Totusi... ce am observat eu cel mai tare este calitatea proasta a transmisiilor. Chiar daca lumea televiziunii evolueaza, in prima etapa am vazut transmisii mai proaste ca anul trecut. Sa-si fi iesit oare din mana, regizorii si cameramanii?!.. sa fi luat Liga lui Mitica televiziunile pe nepregatite?! sunt intrebari la care sigur, cu greu voi gasi raspuns!

ANTENA 1 - de la ei astept cel mai mult, pentru ca sunt a doua televiziune din tara ca audienta pe urban, dupa PRO TV. La transmisii TV, insa, sunt mult mai jos decat PRO-ul antrenat inca din sezonul trecut pentru transmii de Champions League. Am vazut la Antena 1 reluari ratate si mult intarziate, cadre nepregatite si taieturi anormale. Culmea, mai multe decat ma asteptam. Comentariul lasa si el de dorit. Unii oameni (Andrei Vochin de exemplu!) trebuie sa inteleaga ca presa scrisa nu e tot una cu televiziunea, unde mai ai nevoie de voce si de cuvinte, unele pe care nu le poti sterge cu Backspace, ca la presa scrisa, unde le poti inlocui cat ai clipi.

KANAL D - este shaormaria mea preferata. Trebuie sa spun, insa, ca la transmisiuni se mai pricep turcii. Au si o responsabilitate mare, pentru ca ei sunt cei care transmit cel mai important meci al etapei - optiunea numarul 1. Am vazut lucuri bune si foarte bune, dar si lucruri rele la transmisia lor. Nu stau acum sa va plictisesc, pentru ca sunt prea tehnice. Lasa de dorit comentariul lui Cosmin Baleanu, care are in gura aceleasi 3 cuvinte pe care le-am auzit si la Mondialul din 98, parca... la TVR.

NATIONAL TV - transmisie bunicica. Putine reluari, cred ca nu se folosesc mai mult de 5-6 camere, din ce mi-a sarit mie in ochi. La comentarii pot spune ca stau mai bine ca Antena si Kanal D, chiar daca nu exceleaza.

TVR 1 - saracii bogati au ramas abia cu a 6-a optiune la meciurile din prima liga... Azi l-au transmis pe primul, un meci frumos - Otelul cu CFR. Comentariu bun - doar le stie Emil Gradinescu si o transmisie OK. TVR-ul se mai respecta, chiar daca si acum imaginea ei pare una comunista... Poate ca asa si e!!!

TELESPORT - fara cuvinte! Transmisie nici de Divizia B, cu 4 camere... de zici ca sunt WEBCAM... In rest, No Comment... A, si uitasem, mult zgomot la goluri, cand comenteaza Dragos Borchina.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bun asa! Ai dreptate!