sâmbătă, 12 aprilie 2008

CU IRON MAIDEN LA BARLAD!

Chiar daca imaginatia mea o consider destul de bogata, acest concert al lui Iron Maiden de la Barlad intrece orice inchipuire. Este o idee a unui candidat la primarie, care vrea sa isi atraga alegatori dintre rockeri din Barlad (am inteles ca au si o comunitate!). Totusi, Iron Maiden la Barlad ramane dilema vietii mele.. o alegere pe care o sa incerc sa o inteleg, dar probabil ca nu o sa o pricep niciodata. Nu imi explic cum poate o formatie de top ca Iron Maiden sa se injoseasca si sa cante intr-un oras de 60 de mii de locuitori. E clar ca membrii trupei habar nu au ce e Barlad! Dar exista sigur un om care e responsabil de imaginea formatiei. Ori sa o aduci in Romania, tocmai la Barlad este o gresala de imagine, pe care sunt convins ca angajatul lui Iron Maiden o va plati scump. Si pentru ca am spus ca am imaginatia bogata, parca il si vad pe un tataie de acolo, cum da din cap si o pune de un pogo langa batranica de langa el, pe care a scos-o la o plimbare prin oras. Cata agitatie o sa fie, micii o sa sfaraie pe gratare, berea o sa curga valuri... pentru ca probabil dupa Iron Maiden o sa mai urce pe scena si de-ai locului - Guti, Pusti, Salamuri sau alte Minuni.
Pana la urma cu astia se cucereste electoratul din Romania.
Probabil ca babele orasului isi vor face cruci, vor scuipa de trei ori in san, vor spune rugaciuni sau vor striga, "Piei Satana!". Oamenii vor fi pentru o ora prizonierii urletelor. Nu vor intelege nimik, nu vor pricepe nimik, dar vor admira concertul, pentru ca le-a sunat bine... cand au auzit ca la ei in sat au un oaspete de seama. Nu am nimic cu oamenii din Barlad, dar cred ca Iron Maiden nu are ce cauta intr-un asemenea oras, mai ales, inainte sa treaca prin altele mai mari in care rock-ul este gustat altfel... si ma refer aici la Cluj, Constanta, Timisoara.
Din fericire pentru oameni, Iron Maiden va canta si la Bucuresti pe 4 august.

Niciun comentariu: