luni, 27 octombrie 2008

LUPTA CU SOMNUL

Am devenit butonator sef la prima ora a diminetii. Nici nu stiu daca playerul ma mai suporta! Eu zic ca nu are de ales... Daca ar avea, sigur ar alege linistea :). In acest moment razboiul emisiunilor de dimineata e unul crunt. Eu unul prefer "Cronica Carcotasilor". Ea este si prima in ultimele preferinte ale ascultatorilor. A revenit, practic, pe primul loc, pe care-l pierduse la inceputul anului in fata "Diminetii demente"... de la 21. Aceasta nu mai exista. La 21, Razvan Popescu (salut Razvane!!) se trezeste ca pe vremuri la Radio Contact. El este inventatorul matinalului mixt - cu Laura Ivancioiu. Nu pot spune ca are mare succes cu "Fabrica Dementa", pe care o face alaturi de Orlando si Escu. Si ceea ce nu mi se pare fair - inca se mai ruleaza pe post farsele lui Buzdugan!!! Morar si Buzdugan au semnat cu PRO FM, nu au mai ajuns pana la urma aici la noi in Pache, iar acum sunt realizatorii matinalului la noul post de Radio - ZU (arata binisor postu'... e bine pus la punct!), dar si imaginea Radioului. "Morning Zu" nu suna nici rau, dar nici bine. Este o emisiune, care pare mai comuna ca niciodata. Nimic sa rupa gura targului. Nici macar glumele nu mai sunt ca la Radio 21.
Bogdan Miu (salut Bogdane!!) si Monica Anghel se completeaza bine dimineata. Din nefericire, Monica Anghel are voce pentru muzica, dar pentru Radio.... Nu e cel mai slab matinal de pe piata.
PRO FM incearca sa-i concureze pe grei si sunt si pe TV - MTV! Semen si Ivan mai au de munca pana sa se bata cu matinalurile de top. Si... mai lucrati la glume baieti...!!!
Cel mai slab matinal pe care l-am ascultat e la INFO PRO... Din nefericire, colegii de la 10 nu sunt deloc inspirati la prima ora... si nici nu au voci de trezit! E parerea mea si nu pot sa o ascund.
Am lasat pentru final postul cu cea mai mare crestere a anului - MAGIC FM! Radio se poate face si fara un matinal care sa te tina sus. Magicul mi se pare unul din cele mai ordonate radiouri de pe piata. Si asta se simte. Ideea cu om de nopate pare una castigatoare.... Putine posturi mai au asa ceva.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ascult dupa momentul in care sunt cateodata RadioZu dar ascult si KissFM ca stiu ca este nonstop o fata acolo noaptea pana dimineata care zice ce piese sunt si mai vorbeste cineva la radio, sa zicem si Europa FM ii bun, Andrei bun venit printre noi si asteptam de la tine multe alte HitMixuri A LA RCT :>

Anonim spunea...

Pentru inceput....imi pare bine ca ai revenit, si ca blogul este din nou activ.
In legatura cu matinalurile de la posturile de radio.... au inceput cam toate sa lase de dorit. Si aici nu ma refer la ''meniul'' zilnic pe care il ofera toate, ci despre "luptele" care au inceput sa cam fie intre ele. Acest lucru... sincer, pe ascultatori nu prea intereseaza.
Cat despre restul lucrurilor... cam toate merg in directia in care toata tara noastra merge( adica....).
Andrei inca odata imi pare bine ca ai revenit, si sa continui tot asa, vorba aceea "las-o bai ca merge asa, ne-am obisnuit cu ea".

Anonim spunea...

Morar si Buzdugan la radio sunt ca Vacaroiu si Voiculescu in parlament, sau ca Becali si Borcea in fotbal. Acestia sunt oamenii din Romania, pe ei ii ascultam/votam/sustinem, asta e nivelul si nu avem ce sa facem!