vineri, 12 decembrie 2008

CE A FOST SI CE A AJUNS...

Iar o sa zica lumea ca ma iau de oameni din trust!Si? N-am nimic cu PRO TV, dar MTV-ul a ajuns intr-o stare jalnica. Mi-aduc aminte cat de tare urmaream pe vremuri adevaratul MTV. Transformat de catva ani intr-unul de Romania, MTV-ul a mers din prost in mai prost. Nush cum sta acum cu audientele, dar nici nu imi pasa. Nici nu vreau sa ii mai spun MTV. Ca muzica - practic obiectul muncii pentru MTV, sta cel mai slab dintre toate posturile romanesti... (daca l-as compara si cu cele straine s-ar alege praful!!!) Kiss TV, U TV si deja celebrul 1Music Channel sunt cu mult peste... Nici nu stiu cine se ocupa de play-list la MTV, dar oricum e departe de gusturile pietii. Si nu e doar parerea mea!
In plus se aude si cel mai prost de pe cablu, de vreo 2 ani. Sunt suficiente motive pentru care il pot scoate lejer din lista. Nu mai zic nimic de baietii de la PRO FM, pentru ca o sa zica lumea ca sunt rau. I-am ascultat azi (ca n-au fost carcotasii!!) si o sa-i mai ascult cand o sa invete sa faca o gluma (doar una macar!).

2 comentarii:

Raz spunea...

MTV e sub 1Music Channel? Asta chiar nu suna bine... :( Eu ma mai uit din cand in cand la MTV, dar recunosc - UTV e cel mai tare pe segmentul de muzica, din punctul meu de vedere.

Anonim spunea...

good start