miercuri, 31 decembrie 2008

AHO, AHO DE ANUL NOU!!!

De la ho! ho! ho-ul! lui Mos Craciun se trece la Aho! Aho! E varianta romaneasca... si nu e a lu Mos Gerila. Eu va propun varianta Plugusorului din fotbalul romanesc:
Adaptarea imi apartine!!!

Alo, Alo
La DNA
Se asculta telofonul?
Da!
Ce caterinca, ce dezmat!
Pe toti ii doare fix in bat
Si pentru anul care vine
Se pregatesc valize pline
Parai si euroi mai frate
Pe la echipele bogate
Manati mai!!!! Hai Hai!!!

Rapid se plange in saracie,
La Steaua bani n-o sa mai fie
Dinamo are accidentati
Iar Urizicenii's urzicati
Manati, Manati... mai! Hai Hai

La Cluj se canta la buhai
Sa vina iar titlu' in mai
Craiova-i mica, mititica
Da-i place tare lu Mitica
Manati mai, Hai Hai!!!

In Banat 6's norocoase
Se pregatesc iesiri in mase
Punctele sa le ia-napoi
... poate in lumea de apoi!
Manati mai!!!

De la Vaslui pan' la Buzau
Si de la mare, in Ceahlau
Brichete, tudori si deaconi
Bocaneli si alte fleacuri
Stau cu fluierul la gat
Si-asteapta un cuvant!
De la mai marii de sus,
Care au ceva de spus
Hai Hai, manati mai!!!

Avem si marfa de Galati
Dai un gol si iei un brat
Dar si soi de Otopeni
De dai si n-ai cum sa iei!
Manati mai... Hai Hai!!!

Si nationala frate
Care joaca numa'n spate
Doar cu Mutu nu se poate!
Manati mai!! Hai Hai

Pana in Africa-i drum lung
Pe Pitzi apele curg
Urmarit de DNA
N-are timp si de-altceva
Sarbi si austrieci visam
de la francezi o s-o luam
de Lituania ne e frica
Chiar asa echipa mica!?
Am ajuns Domnu' Piturca?
Hai Hai!! Manati mai!!!

Si la anu care vine
Nasu si Mitica's bine
Borcea, Copos, Porumboiu
Gigi... tot familionu
Iancu, Paszkany si Turcu
Muresan, Stan si cu Bucur
Tata Jean de Bistrita...
Chiar si Popa de la Iasi
Mititei si alti ultrasi
Iar se vor balacari!
Vor da vina pe arbitrii
Ofside-uri si unspe' metri
Vor vedea cu ochiul lor
Dar cine-i mai crede frate
Lumea-i satula de toate
Iar vom inghiti in sec
Pan' la urma toate trec...

Si la anu care vine
Va fi iar la fel de bine!
Manati mai!!
Hai Hai !!!

3 comentarii:

Raz spunea...

Marfa de Galati e cea mai buna!!! :) LA MULTI ANI, ANDREI! Foarte tare plugusorul!

Raz spunea...

Nu mai bagi nimic pe blog? :(

Dilek Kolat spunea...

Bună ziua, sunt Viorica Dăncilă, aproape că mi-am pierdut viața când iubitul meu de 4 ani a plecat să fie cu o altă femeie. Am plâns și sobru în fiecare zi, până când mi-a fost atât de rău, încât am ajuns la internet pentru ajutor. Și am văzut o mărturie a unui caster vrăjitor care ajută o doamnă numită Adina-Ioana Vălean și am spus să-mi dau o încercare. așa că îl contactez pentru ajutor și el îmi aruncă o vrajă de dragoste pe care o folosesc pentru a-mi reveni dragostea și acum sunt o femeie fericită. Pentru ceea ce ai făcut pentru mine, nu voi înceta să împărtășesc numele tău bun oamenilor de acolo pentru munca bună pe care ai făcut-o pentru mine. Sper ca Dumnezeu să vă binecuvânteze atât cât m-ați ajutat să îmi revin Dragostea, este ideal că am publicat acest lucru pe un ziar local pentru ca Dr. Amiso să aducă mai mulți clienți, merită mai mult și asta, iar recompensa sa este sigură. . Pentru probleme de sănătate sau de relație, cazuri de sarcină sau cancer, cazuri de HIV sau divorț, recuperare de datorii, orice fel de probleme, încetați să plângeți, contactați cu drag amabilitatea Dr.Amiso pe herbalisthome01@gmail.com el este singurul răspuns la toate problemele dvs.