luni, 20 iulie 2009

EU LA MUNTE SI LA MARE!

Nu, nu! Nu e vorba de mine, adica EU! Si nici de Uniunea Europeana (EU.. cum se zice la ei)! E vorba de EU .. Elena Udrea! Doamna blonda de la turism, care in 3-4 luni a reusit sa viziteze jumatate de Romania. VReau si eu... asta e ideea. N-am nici banii, nici timpul si nici meseria lui Udrea.
La finalul lui iunie a vizitat Maramuresul (am fost si eu anul trecut! sic!! i-am luat-o inainte!!!!). O zona marfa de marfa. Eu am fost sa o pozez, sa o filmez, nu sa fac campanie PDL-ului, dar nu mai conteaza. Doamna Udrea s-a inchinat cu taranii la o biserica dintr-un sat si a dat o fuga si la partia de schi din Borsa. Oras mic, dar lung... nu se mai termina. Cred ca are peste 10 kilometri lungime dintr-un capat in celalat. "m-am indragostit de Maramures" a spus blonda de la Turism. Cam tarziu a ajuns acolo, dar Propune deja un program - "Craciun in Maramures!". E frumos, merita incercat.
A urmat o intoarcere la mare, pentru a creste frumustea litoralului romanesc, murdar, scump, manelizat sau plin de fitze de 2 lei (prostimea stie...).
Apoi o fuga la prietenul de la Piatra neamt. Pinalty a urcat-o cu telegondola si a coborat-o cu telescaunul! Cameramani cautau cea mai buna pozitie, fotografii la fel.

O sa merg si eu la Piatra Neamt. pare un oras interesant. L-am vazut pe fuga si mi s-a parut foarte curat.
Ca sa promnoveze si mai bine turismul, s-a imbarcat si pentru o coraziera pe Dunare. S-a oprit la Oltenita. Ii recomand doamnei Udrea sa se mai urce odata si poate ajunge pana la Cazanele Dunarii. Acolo, chiar are ce promova. Ca peisaj bate orice particica din Dunare. Am apucat sa bat drumurile pe acolo in facultate. Cand Orsova mi se parea din tren Bulgaria (mergeti acolo si toti o sa aveti senzatia asta!!!), iar sculptura in stanca a lui Decebal, un urias ce ne pazeste si acum de cotropitori. Sa mergem mai departe, insa, cu doamna Udrea. In vizitele ei interne.
Sambata era la Sibiu - unde a lansat al doilea Hilton. Si Sibiul este un oras top-class de romania. Curat, bine organizat, cu tot ce trebuie. Vesel. Sper ca mai e asa, ca n-am mai fost de vreo 5 ani. O sa merg tot anul asta, pentru linistea din Dumbrava si o calatorie scurta pana la Paltinis. Nu mai trec pe la Cioran, pe acasa! Promit!
La muzeul Astra, Udrea si-a aratat talentul de a canta la fluier...
As vrea sa ajung si eu ca Udrea, la Ocna Sibiului. Nu stiu daca am timp. Nici Elena n-a avut - a refuzat o balaceala.
Totul s-a stricat pentru Blonda de la Turism la Garana. A fost fluierata copios la festivalul de Jazz de acolo.


Azi e la Mangalia. Vrea sa discute despre o croaziera pana in Grecia! cat se mai plimba doamna Udrea? Mi-a facut pofta sa ma angajez la Ministerul Turismului! macar pentru atatea plimbari! Sa stiti ca nu e nicio campanie pro-PDL sau pro-Basescu! E doar drumul parcurs de EU.. prin tara si pe care as vrea sa-l parcurg si eu (acum chiar vorbesc de mine!)
Oare doamna Udrea unde si-a facut concediul? Pariou ca intr-o insula EXOTICA?!

3 comentarii:

nickpero spunea...

Andreiule, cand vine EU la Kiev? Adica tu? :)) Te astept aici. Te iubesc mereu. EU.

horatiu botoroaga spunea...

Te astept sa vi pe la Sibiu... ca tot ameninti dar.....

ANDREI RADULESCU spunea...

as vrea sa vin peste tot! Cred ca sibiul imi e la indemana!! Kievul... e o atractie... Cred ca n-am sa rezist si odata o sa iti fac si tie nick o vizita!!!