luni, 6 iulie 2009

HITUL VERII 2009!!! MA INSEL??

De obicei am avut flerul de a descoperi hiturile inainte ca ele sa devina mari. Le-am simtit. Cred ca nu ma insel nici cu asta. Simt ca va piesa verii 2009, daca nu o sa apara ceva si mai tare, si mai intresting. Pana atunci DJ ANDI si STELLA au facut-o!
"Freedom" se cheama si sunt sigur ca o sa o mai auziti pe la radiouri. Abia pe 30 iunie s-a lansta oficial - in studio la Radio 21, unde a fost cantata live in emisiunea lui Soci.
Practic premierea ei a fost la Romanian Music Awards, insa nu cred ca e convingatoare niciodata prima ascultare. Este si in top la Vibe, normal.. ce dreak! Totusi, Andi lucreaza acolo.
Acum, ea este propunerea mea(si in acelasi timp promisiunea mea!) pentru hitul verii 2009. Poate ne intoarcem la vremurile anilor 90, cand una-doua piese erupeau pe plaja. Asa simt ca se va intampla si cu DJ ANDI ft STELLA - Freedom. Daca ma insel, nu o sa mai imi dau niciodata cu parerea despre muzica. Promise!!!! Piesa inca nu are un clip - e in productie si va fi realizat de Tom Boxer.

3 comentarii:

Radu Restivan spunea...

Nu suna rau, acum trebuie sa asteptam videoclipul :D

ANDREI RADULESCU spunea...

Vine, vine... curand am inteles!!!

ANDREI RADULESCU spunea...

O scurta confirmare a previziunii mele!!!!

http://www.vibefm.ro/index.php?page=topuri/20-vibes-chart

http://dance.profm.ro/top

Si urca... tata, urca!!!