luni, 22 octombrie 2012

O "GRANDE PARTITA"!

Vorbeam cu un prieten, care se uita din cand in cand la fotbal si nu tine cu nimeni. I-am zis ca azi e derby mare - Dinamo - Rapid. Nu stia. Atat mi-a zis... aaaa, daca nu joaca Steaua, nu ma uit! Si nu e stelist.

Nici eu nu sunt. Dar n-am cum sa nu vad ca Steaua e un fenomen in Romania. Am observat asta si din numarul de spectatori care au venit pe National Arena la Dinamo-Rapid. Putini. Prea putini. Unde sunt cei 50 de mii de dinamovisti, despe care Borcea tot spune ca exista???(rapidistii nu am auzit niciodata sa spuna ca sunt multi!)
A fost derby intre morti si raniti. 
Dar la suporteri. Meciul a fost frumos.
Sigur la Steaua - Molde (cine dracu sunt si astia?!) va fi stadionul aproape plin. Poate vor fi de 2-3 ori mai multi suporteri ca la derby-ul de aseara!
Poate ca numarul mic al fanilor la un derby e rezultatul si rezumatul unui fotbal trist, fara viitor. Meciurile din campionatul nostru par la fel de spectaculoase ca glumele lui Razvan si Dani la X-Factor.
Iar fularul de la gatul lui Borcea, alb-rosu... la fel ca vorbele unui comentator de la Digi, sosit pe fuga de la Targu Jiu sa-si spele pacatele fata de Dinamo, dupa ce a ras de o "grande partita" a lui Bonetti.

PS Am vrut sa merg la derby, dar n-aveau bilete pe inelul 3, asa ca am renuntat! :))))

Niciun comentariu: