duminică, 13 iulie 2008

ASTA DA STIRE!!!

Nu mai avem pile in parlamentul din Marea Britanie. Naspa, ce sa zic!Gabriela(cum care?), una din fetele alea care seamana de la Cheeky Girls, s-a despartit de prietenul ei - politicianul Lembit Optik. Este stirea bomba care apare pe prima pagina in tabloidele britanice. Pe ei ii intereseaza. Pe noi mai putin. Povestea suna cam asa: Gabriela Irimia a refuzat sa ii raspunda politicianului la ultimele telefoane. "Am nevoie de timp liber mai mult sa ma ocup de proiectele mele" - este scuza cel mai des intalnita. Dar asta nu e tot. The Sun scrie ca prima domnisoara din Cheeky Girls, Gabriela (a doua e Monica!), si-a permis sa-l si insele cu un alt domn pe distinsul politician. Eu de Lembit am auzit, cand a anuntat ca tine cu Romania la Euro, pentru ca prostii lui au ramas acasa.
Cert e ca relatia lor s-a dus dupa 2 ani. Atunci cei doi s-au cunoscut la o emisiune TV.
Doamne... imi vine sa plang! Aveti niste lacrimi si pentru mine?

Niciun comentariu: