joi, 17 iulie 2008

IMPUSCATI-L PE COSTI IONITA!

De cativa ani sunt fanul cel mai mare al dusmanilor lui Costi Ionita. Inventatorul manelismului modern ar trebui impuscat! Pentru ca nu vrea sa se opreasca, pentru ca ragaie fals in fata microfonului, pentru ca este hidos, pentru ca nu stie decat sa se dea mare cu realizarile lui mini. L-am vazut recent intr-un interviu.. nu mai stiu pe ce post, dar e tare ca se plangea... "domne, sunt singur". Mi-am zis... cum de nu isi gaseste saracu asta o femeie, ca manelsiste in Romania sunt cu duiumu! Nu, domne, el nu isi gaseste jumatatea! Ca acum nu are decat domnisoare de o noapte, cate una in fiecare noapte!! Hahaha. Asta a vrut sa spuna.
Mai nou, Ionita se lauda ca a lansat 1000 de artisti, ca Lucescu fotbalisti, ca are doua televiziuni, dar eu nu prind niciuna, desi am doua firme de cablu in casa, si ca a compus hitul anului 2008... piesa care nu am retinut cum se cheama si n-am auzit-o in viata mea. L-am vazut ultima oara cantand la "Dimineata cu Razvan si Dani"! E tare omu... a venit cu doua panara... pardon, dansatoare si a cantat cea mai tare piesa de pe noul album (cica e reggae!!!)! Numai ca piesa suna a manea in toata splendoarea. A anuntat ca e de pe noul album (Offf.. viata mea, daca mai scoate asta multe albume ma sinucid!).

Un comentariu:

Anonim spunea...

ha ha ha! tare!