miercuri, 26 noiembrie 2008

LA MALL CU RATB-EU'

Sa iti dai aere cu un Q7 prin oras este ultima moda. Daca ai si un A8 esti si mai smecher. Basescu ne-a invitat pe toti romanii sa ne tragem in parcare cate un Logan. E romanesc. Pentru manelisti, insa, mertzanul sau jipu e cea mai stilata Dacie de pe piata si la care nu vor si nu pot renunta niciodata. Printre fitele de la noi, poti devenii in orice secunda ultima scursura a societatii daca alegi sa mergi cu metroul sau cu RATB.
In plimbarile mele prin Bucuresti (cu metroul sau cu RATB-ul) am dat si peste vedete.
Si nu ca Elena Udrea sau Luminita Anghel... in campanie electorala.
Victor Hanescu, jucatorul de tenis, isi plimba iubita pe vremuri cu celebrul 104. Ruta era una scurta. Trei statii. De la Alba Iulia pana la Piata Unirii. Pe acelasi 104 am dat intr-o zi nas in nas cu Uzzi de la BUG Mafia.
Nu este singurul "smecher de cartier" (asa isi zic ei!!!) care merge cu RATBul! Si pe Puya (LA FAMILIA)l-am vazut circuland cu mertzanele pe enspe' roti ale regiei de transport din capitala.
Intr-o zi l-am zarit in zona Mall Vitan si pe Nick de la N&D. A renuntat pentru o tura scurta la masinile de lux si a luat "rata" cateva statii.
Si in plimbarile cu taxiul am auzit povesti una si una. Cea mai tare e cu celebrul Liviu de la LA, care fuge mereu din taxi ca sa nu plateasca. Probabil, un rol in filmul "Dispari in 60 de secunde" este visul sau. Am auzit povestea din trei surse, asa ca pare una prea credibila ca sa nu fie. Un taximetrist nu l-a iertat. L-a asteptat la cotitura si dupa cateva zile si-a scos si banii pe cursa neplatita si tot. L-a luat la bataie pe baiatul smecher de Constanta.

Niciun comentariu: