vineri, 21 noiembrie 2008

PATURA

Am tremurat ca un caine (ce nu-s!!!) in Stefan cel Mare. La Romania - Georgia. Am vrut mai mult sa imi explic de ce nu vin romanii la meciurile Romaniei. Si mi-am explicat. O nationala mai plictisitoare nu exista pe lumea asta. Pana si pentru Andorra si Insulele Feroe m-as duce mai des la meciuri. Fitze si putin fotbal... atat mi-au aratat rebuturile de fotbalisti de la nationala. Aici ii pun pe toti. Si pe Piturca cu turca lui cu tot.
Si eu nu am avut nici macar o patura. Ca altii.
Pe banci, la zero spre minus grade, fotbalistii si antrenorii stateau infofoliti. Noi patura de derbedei care-l injuram pe Radoi pentru ca merita, am luat vantul original in barba.
N-o sa mai merg la niciun meci al nationalei pana nu se face stadionul nou. Unde sper ca va fi cald si bine.

Niciun comentariu: