miercuri, 18 iunie 2008

BRAVO BAIETI...

Se spune ca la greu, Romania joaca doar cu cutitul la os! Aseara, romanii mi-au lasat senzatia ca au sula in coaste si de aia nu pot sa alerge. La cat de lent si de previzibil s-au miscat. Venim acasa si mai ramane sa tragem concluziile acestui turneu final ratat. Nu am iesit deloc cu fruntea sus din aceasta grupa. Am facut tara de ras cu jocul nostru defensiv. Pe langa noi, Austria, Grecia sau Polonia au parut masinarii de fotbal. Piturca ar trebui sa isi dea singur demisia - Mircea Sandu i-a cerut-o, cand a spus - "Am fost neprofesionisti cu Olanda".
Am fost si noi, insa, buni la ceva:
- am dat cele mai bune pase in spate... Normal, ca fiind primii in acest top, si cele mai multe!
- am avut doua meciuri fara sa sutam pe poarta - cu Franta si Olanda. E o performanta greu de egalat pe viitor.
- am fost numiti stapanii apararii. Si cu tot jocul nostru defensiv, tot am luat 3 goluri.
- Mutu trebuia sa fie vedeta, dar a fost trompeta turneului.
- Chivu se gandea mai mult la nunta. Daca mai ramanea in Elvetia rata pregatirile. Asa se explica de ce a jucat foarte prost cu rezervele Olandei.
- nu e deloc usor sa te poti mandri ca ai pierdut cu rezervele Olandei.
- generatia lui Mutu si Chivu ramane o generatie de ratati, mult sub cea a lui hagi si Popescu. A demonstrat-o cu varf si indesat la acest turneu.
- Piturca a fost atacant, dar nu stie ce inseamna sa ataci in fotbal. "Sageata" Niculae mai poate fi doar ajutor pentru Cupidon, nicidecum varf de nationala.

Ma opresc aici, dar raman la parerea ca suntem cea mai fraiera natiune de la Euro. Este doar termenul finutz, pentru prostia omeneasca romaneasca!!

2 comentarii:

popel spunea...

Vezi frateeeeeeeeee......inca un motiv sa nu ma mai intorc in tara aia de cacat !

bafta mai departe frate !

Anonim spunea...

doar ti-am spus mai andrei:olandezii puteau sa-si faca echipa si din oamenii care ingrijesc terenul in meciul cu noi ca oricum ne bateau!