vineri, 27 iunie 2008

"QUE VIVA ESPANA!"

Am vazut aseara o echipa care, chiar iubeste fotbalul, care nu pacaleste mingea, care nu se lauda doar cu doua meciuri bune la un euro, care joaca de placere. Spania traieste! M-am convins. Si ar fi frumos sa castige si titul european. O merita mai tare decat nemtii, dar... E vorba veche: nemtii cand joaca prost ajung in finala, cand joaca bine o si castiga. Cu Turcia au jucat prost si au ajuns in finala. Vedem ce va fi cu Spania...
Acum pot sa ii laud si eu pe ai mei - Xavi(a dat gol din pasa lui Iniesta), Fabregas (si el e catalan si i-a pasat lui Silva la golul 3), Iniesta(a facut faza de la golul 3), Puyol(un erou). Cred, pana la urma, ca ai mei catalani au decis cine merge mai departe. Rusia s-a stins urat, ca Romania, n-a stiut sa moara frumos. Ceea ce dovedeste ca n-a fost intamplare ca a mancat bataie de la Spania si in grupe cu 4-1.
Iata si hitul zilei :P

Un comentariu:

monika spunea...

ce tare :))