duminică, 8 iunie 2008

EURO - HANDBAL

Am si eu voie sa ma minunez. Am fost la Braila sa comentez meciul de baraj al Romaniei cu Island - primul meu meci de handbal comentat din sala. Dar nu despre asta vreau sa scriu, ci despre publicul minunat care a intampinat Romania la aceeasi ora cu startul campionatului european la fotbal. Sala a fost plina - 2000 de oameni au tratat cu fundul primul meci de la Euro, ca sa vada euro-nationala de fete a lui Tadici. Frumos, nemaipomenit de frumos. Am avut senzatia ca romanii stiu sa traiasca si din handbal, nu numai din fotbal. Au lasat micii si berea de la terasele (uimitor de bine dotate in Braila - cu ecrane mari, plasme si alte lucruri unde se uita lumea la euro)si au venit sa sustina Romania la un meci, care nici nu conta, un simplu amical de vacanta. Nici nu mai conteaza audienta - cred ca a fost sub 1, conteaza ca publicul roman incepe sa aprecieze si alt sport, decat fotbalul. Am avut senzatia ca pentru o ora si jumatate, fotbalul a fost trimis pe Dunare si a fost invins de handbal.

Niciun comentariu: