luni, 9 iunie 2008

PLICTISITOR...

Englezi folosesc termenul "BORING"!!! Cam asta ar descrie primul meci al Romaniei de la Euro. Am fost urata adormita... Si Franta la fel. A iesit cel mai urat meci de la acest Euro. Incerc sa imi aduc aminte o ratare a Romaniei, dar n-am avut niciuna. Incerc sa imi aduc aminte o faza frumoasa a Romaniei. Nu imi amintesc niciuna. Franta nici nu conteaza in acest meci. Si ea a fost la fel de "boring". Ribery a fost la fel de bun ca si portarul Coupet - n-a avut nicio realizare. Mutu la fel. Am asteptat multe de la Mutu, insa pana sa-l ajunga pe Hagi, m-am convins ca mai e mult. Sau mai bine spus, m-am convins ca nu o sa-l ajunga niciodata. Nu e Mutu omul care sa faca diferenta. Piturca este cel mai mare distrugator de fotbal din lume. Si de asta m-am convins. Franta imbatranita nu ne-a dat gol, dar cu Italia fac pariu ca luam cel putin doua. Piturca e multumit cu un egal, sunt convins de asta. Crede si acum ca va bate Olanda, numai ca la Berna nu va mai avea parte de celebrul "Rovine" de la Constanta. Cu 4 puncte iesim din grupa cred. Asa am inceput si in 2000, cu un egal impotriva Germaniei. Apoi, am batut Anglia din penalty in minutul 87. Cine va fi Ganea in 2008?
Pana acum doar un fotbalist merita aplaudat - Nicolita. La cat l-am injurat pe saracul Nicolita, trebuie sa recunoastem, el a dus greul cu Franta. A alergat peste 12 kilometri, mai mult ca toti fotbalistii. Si l-a alergat si pe Malouda, care a fugit aproape 10 - cel mai mult de la francezi. Radoi a inchis perfect, dar trist este ca Romania nu a tras niciun sut pe poarta!!! Si cu asta... suntem de rasul Europei!! Singurii de pana acum care nu am tras la poarat.

Niciun comentariu: