sâmbătă, 14 iunie 2008

POVESTEA UNUI PENALTY RATAT...

Mutu a fost Buffon-ul Romaniei! Asa mi-a spus un coleg de breasla, dupa ce Mutu a adus o Romanie intreaga la tacere. Iar eu ii dau dreptate. Nu Romania si nici jumatatea de stadion galbena l-a interesat pe Mutu. A vrut sa fie erou, a vrut sa le arate italienilor ca merita un salariu mai mare.
Povestea penalty-ului incepe cu figura de rau a lui Mutu si se termina in lacrimi. Lacrimi de durere in fund pentru milioanele de romani din partea lui Mutu. Am si acum in minte poza dinaintea executiei. Tineam cu Italia. Am simtit ca Mutu le va mai face romanilor o nefacuta... Si asa s-a intamplat. A tras mai slab decat ar fi facut-o si fotbalistul X de la Avantul Prabusirea.
Toate fitzele lui Mutu s-au regasit in acel sut. Nu bunica, nu milioanele pe care trebuie sa le dea lui Chelsea. Pe astea ar fi trebuit sa le regasim. Mutu ar fi trebuit sa rupa plasa cu ura romaneasca si rautatea cu care a fost atacat zi de zi de dusmani. In loc sa fie erou, Mutu a ajuns un simplu jucator de pluton la acest EURO.
Asta este Mutu, acelasi drogat pe care romanii il au idol. Acelasi basinos, care joaca pentru el! Asta s-a vazut cel mai bine cu Italia, unde nu imi aduc aminte o faza la care Mutu sa fie cu fata la poarta si sa nu suteze.
Eu, insa, pentru el ma bucur cel mai tare. M-as bucura sa mai rateze inca un penalty cu Olanda, Romania sa nu ajunga in sferturi, iar Mutu sa isi vada de fitzele lui in Italia. Tatuajele nu joaca fotbal. Si asta s-a mai vazut odata. Generatia de ratati isi mai scrie o pagina din istorie. Dupa celebrele episoade, sex cu Laura Andresan, drog pe nasul lui Mutu si alcool la Flora - barul de streaptease de langa Craiova. Astia sunteti si nu va puteti ascunde dupa deget!

Un comentariu:

ingenuu spunea...

ce scrii tu la tolo e opera unui labagiu frustrat, sa-tidoresti s anu ne calificam...