luni, 30 aprilie 2007

SA RADEM CU TIMPUL!


Vorbesc acum despre ce as vrea sa fac... si ce nu pot sa fac.
As vrea sa imi iau campii, sa dau timpului un sens. Serviciul, insa, ocupa marea majoritate a timpului (sa-l ia dreak!!!). As pleca la munte intr-o secunda, fara sa ma gandesc unde. As vrea sa vad inaltimile, as vrea sa simt aerul curat. As vrea, dar ma trezesc tot in redactie scriind stiri din sport despre aceleasi personaje care mi-au ajuns pana in gat si nu pot sa le vomit.
As vrea sa simt chiar briza marii. Desi nu ma omor cu marea, decat la servici, e clar mult mai bine acolo. Si asta as vrea, dar ma trezesc in aceasi redcatie ascultand o caseta cu Gigi. E suficient Gigi, pentru ca stie toata lumea de cine vorbesc. E un brand.
As vrea sa ma plimb prin parc asa de nebun (Doamne ce vreme frumoasa e afara!). Dar stiti deja unde ma trezesc...
N-as vrea sa ma mai duc la servici. Macar azi. Sunt obosit, satul. M-am saturat de momentul cand arde... intre 5 si 8 seara dau jumatate din energie afara. Consumul, alergatura, orele peste masura iti dau timpul peste cap. Spui, ca de aici vin banii din care traiesti si mergi inainte. E deja obligatie.
N-as vrea sa spun ca nu imi place! Dar acum nu mai pot spune nici ca imi place. As vrea sa fac altceva. As vrea sa stau o zi intreaga sa ascult muzica la maximi. Sa pot sa imi inchid telefonul, sa nu mai aud de nimeni. Nici asta nu se poate.
Pai, si atunci unde dracu mai e libertatea de care se vorbeste in Romania, cand eu sunt lipit toata ziua de un calculator, inghit zi de zi magariile pe care le fac milionarii din fotbal si din alte sporturi.

Traiasca berea pe care mai am timp sa o beau la cate un meci... bineintele pe care nu-l comentez eu.

Niciun comentariu: