joi, 5 iulie 2007

LA MARE... SAU LA MUNTE?!

era o gluma care dadea bine pe vremuri: femeilor le place la "mare", pentru ca n-au ce face la "mica"! ei, culmea, tocmai am constatat ca le place cu adevarat la mare... acum vorbind pe bune si de mare in adevaratul sens al cuvantului. am apucat sa vad marea anul asta, asa plecat din intamplare, dar a fost misto. Apa e calda... asa ca va recomand marea cu caldura. daca alegeti sa mergeti in Costinesti - Tineretului nu e inca deschisa, dar aveti alte optiuni de plaja. Apropo... evitati plaja taranushului de Maruta!
Mamaia e scumpa si la propriu si la figurat... alta servire, alte fitze, alti oameni. E selecta si toata lumea cu care am stat de vorma mi-a garantat ca nici in Bulgaria.. si chiar nici in Grecia nu e ceva mai tare ca Mamaia.
alte alternative de Romania - vama veche, care mie personal nu mi-a placut niciodata, 2 mai, despre care n-am auzit nici macar un lucru bun sau celebrele statiuni mangaliote, care n-au mai schimbat nimik de vreo 20 de ani... sunt la fel, la fel!

alternativa ramane muntele - si aici chiar sunt optiuni de ales! daca v-ati saturat de Valea Prahovei sau poiana brasov, alegeti transfagarasanul. mi se pare cel mai interesant traseu de vara(apropos, grabiti-va ca se inchide!). Balea Lac este o zona superba! Ceva de vis!
Pentru cei care merg cu familia, recomand cu caldura Paltinis - o statiune linistita, rupta pe jumatate de lume, dar foarte, foarte frumoasa.
nici Valea Oltului nu trebuie neglijata, pentru ca are ce oferii....

Vara buna, vreme frumoasa si bani in buzunar... ca restul se gaseste la tot pasul!

Niciun comentariu: