miercuri, 18 iulie 2007

LEGENDELE VERII... LA BUCURESTI!

Rolling Stones au venit in Romania, au cantat aproape doua ore si au avut o audienta la fel de mare ca Michael Jackson la primul concert. Mi s-a parut incredibil, dar totusi, iata ca valoarea isi spune cuvantul. cifrele fac in ziua de azi diferenta, iar numarul de spectatori de la legendarii Rolling Stones a fost de 3 ori (sau chiar 4!) mai mare decat la George Michael. Si chiar cu vreo 20 de mii de oameni in plus, in comparatie cu Depeche Mode. Asta a facut diferenta. N-am suportat nicidata, ca trupa, Rolling Stones si n-o sa ascult niciodata mai mult de 3 piese de la ei. este motivul pentru care am refuzat si o invitatie gratis la concert. ca lumini, sunet a fost perfect am inteles. povestile cu Rolling Stones sunt frumoase, dar pentru mine nu au reprezentat decat povesti.
si ca sa gasesc si ceva rau din concertul de la Bucuresti (care l-am vazut la TV si a aratat super! - mai ales scena, care a fost un OZN rar vazut prin Romania) nu mi-a placut deloc echipamentul de scena (ca altfel nu pot sa-l numesc!) al lui Mick Jagger... arata ca o cocota venita sa reguleze in Romania 2-3 homosexuali de lux. Cred ca Mircea Zara de la MTV s-ar fi inscris primul... Doamne, rau mai sunt!

Niciun comentariu: