duminică, 1 iulie 2007

ASCULTA RADIO SANTZ!


Vocile si radioul insemnau in trecut altceva, decat in ziua de azi. Nici macar masina nu mai e loc de ascultat radio. Personajele sunt cam aceleasi ca acum 5 ani si totul devine din ce in ce mai plictisitor. Am facut un tur al radiourilor pot sa exclam (cu mana pe inima!) ca ... ma plictisesc. Nu mai e loc de fm in capul meu. Am lucrat la Radio, stiu ce frumoasa e viata de radio, insa, pe strada noutatilor nu mai apare nimic. Aceasi muzica, aceleasi voci, aceleasi texte, aceleasi concursuri obosite, aceleasi glume trecute si care nu mai prind....
Kiss Fm se bazeaza prea mult pe inventinvitatea carcotasilor, iar glumele sunt bune azi si mai putin bune maine. Ramane insa piesa de rezistenta a Radioului in Romania. Sorin Mocanu sau Andreea Berghea sunt si ele doua voci simpatice... insa, in ultima vreme, doar atat!
Mana Ralucai Moianu se vede la Magic FM, care da muzica pentru generatia trecuta. Imi place stilul... dar cred ca mie si la alti cativa pierduti. Lipseste comercialul, chiar daca postul este in crestere.
Radio 21 are si el un om de baza, Daniel Buzudugan, dar trebuie sa recunoastem si superioritatea lui DJ Optick, care la mixuri il face de sus pe Adi Eftimie. "Pacaliciul" de la KISS Fm, stie si el cu platanele - l-am vazut mixand la mare si are priza la public, dupa ce a scos pe piata doua hituri.. "grande"!
Ma indrept spre PRO Fm... si caut sa laud si acest post cu ceva (ca doar lucrez in trust!). Pacat, insa, ca n-am cu ce! E slab, pierde audienta, chiar daca am inteles ca s-a mai stabilizat in ultima vreme. Ii lipseste acel "vino'ncoa" pe care celelalte il au. Nici jingle-urile nu mai sunt ca inainte - s-au prostit. Despre sora mai mica, INFOPRO... pot sa fac un zero barat si sa le urez bafta.
Galeria de vedete de la Guerilla pare si ea lipsita de stralucire in ultima vreme. Raman, insa, la parerea ca cele mai tari voci aici le gasim (Calin Gheorghe este exemplul pe care-l dau totdeauna!). Totusi, ceilalti cunoscuti oameni de Radio, care incearca sa atraga lumea de partea lor.. nu mai au asa succes. Radoiul cu "oaie" se pare ca este ascultat doar de ciobanii de la munte, care au prins gustul acelor spoturi (altfel foarte misto!)
Am ajuns si la EUROPA FM - un post care tace si face. Ramane lider incontestabil pe Romania, insa la capitolul urban, sta mai slab. Prinde bine pe la sate, dar are cota aproape de cel mai ascultat post romanesc (si acum?!), Radio Romania Actualitati.
In aceasta joaca mai conteaza si posturile mici din provincie, care incep sa acapareze cat mai mult public, pentru ca sunt create si gandite in spiritul orasului din care emit.
Imi pare rau ca nu mai e Contact, care era mai profi ca toate... dar sa speram ca vin vremuri mai bune si pe strada radiourilor (si asa, nu prea le mai asculta nimeni!!!)

Niciun comentariu: